Наразі сервісних запитів, які платники податків можуть надіслати до ДПС України та в електронному вигляді отримати на них відповідь, нараховується 20.
Усі вони були запроваджені впродовж 2012 року. Аналітика показує, що найбільшою
популярністю у платників податків користуються 4 запити:
- щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних;
- щодо розрахунків з бюджетом;
- заява на отримання довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ.
Окрім найбільш запитуваних, державна податкова служба пропонує ще ряд сервісів,
які надають платнику податків повну інформацію щодо виявлених розбіжностей та
помилок у поданих звітних документах. Зокрема, результати перевірки податкового
зобов’язання/податкового кредиту, результати перевірки співставлення даних
реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, результати перевірки
податкової звітності з ПДВ, податку на прибуток, акцизного податку або
розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
результати перевірки реєстрів виданих та отриманих податкових накладних та
даними митних органів.
Утім, зауважимо, що надіслати запит та отримати на нього відповідь у
електронному вигляді можуть лише ті платники, хто звітує до податкової через
Інтернет із використанням власного цифрового підпису (електронного ключа).