Нещодавно відбулась зустріч в.о.начальника Богодухівської ОДПІ з представниками бізнесу, на якій були розглянуті електронні сервіси Міндоходів для формування та подання звітності в електронному вигляді із застосуванням безкоштовного електронно-цифрового підпису.
Під час безпосереднього діалогу було проінформовано платників, що онлайн сервіс Міністерства доходів і зборів України почав діяти з 5 грудня 2013 року. «Впровадження сервісу є зручною процедурою для бізнесу, що сприяє скороченню витрат часу та фінансових витрат підприємців на здійснення податкових процедур», - зауважила Валенитна Жилко. Крім того очільник відмітила, що можливості онлайн сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни подання яких наближаються. Увійти до кабінету можна за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису або за адресою kpp.minrd.gov.ua. У разі відсутності електронного ключа можна звернутись до представництва акредитованого Центру сертифікації ключів, які працюють у відкритих Центрах обслуговування платників в територіальних органах Міндоходів. На завершення зустрічі присутніх запевнили у важливості електронного документообігу для сучасних умов ведення бізнесу, а також подякували за увагу, та роздали брошури «Подання звітності через Електронний кабінет платника податків» (рекомендації для платників), та проінформували про кампанію декларування, та концепцію реформи декларування доходів громадян.