Головне управління Міндоходів у Харківській області забезпечує роботу своїх установ у штатному режимі, підтримуючи фінансову стабільність нашої громади та країни в цілому. Всі центри обслуговування платників та митні пости продовжують безперебійно надавати адміністративні послуги громадянам.
Сьогодні діяльність кожного співробітника територіальних підрозділів направлена на чітке виконання всіх поставлених завдань щодо адміністрування податків, забезпечення своєчасного наповнення бюджетів всіх рівнів та створення сприятливих умов для платників. Результатом злагодженої роботи всього колективу є стабільна позитивна динаміка надходжень. Протягом січня-лютого до бюджетів всіх рівнів надійшло 1,64 млрд. грн. платежів, додатково отримано 24,0 млн. грн. Зокрема, до місцевого бюджету спрямовано 736,0 млн. грн., що на 2,7 % або на 19,4 млн. грн. більше ніж минулого року. Зазначені показники свідчать про розуміння бізнес-спільнотою нашої громади важливості сплати податків та сумлінне ставлення до своїх конституційних обов’язків. Завдяки цьому буде забезпечено фінансування соціальних інститутів, закладів освіти, охорони здоров'я, житло - комунального господарства нашого регіону Для зручності підприємців та громадян області, в усіх державних податкових інспекціях започатковано роботу телефонів «гарячої лінії», за якими, можна оперативно вирішити питання пов’язані з адмініструванням податків та зборів, роботою територіальних органів або проконсультуватися. Перелік телефонів розміщено у банері «Телефони «Гарячої лінії» суб-сайту ГУ Міндоходівwww.kh.minrd.gov.ua.