У разі втрати (псування) документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізичній особі, з метою отримання такого документа, необхідно звернутися до контролюючого органу: - або за місцем проживання;
- або за місцем отримання доходів; - або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування. «При цьому контролюючому органу слід пред'явити паспортний документ, що містить прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт). До того ж, за бажанням особи, документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий законному представнику або уповноваженій особі за наявності документу, що посвідчує особу такого представника, та документу, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, посвідченої в нотаріальному порядку, на видачу такого документу (після пред'явлення повертається ) та її копії»,- інформує начальник відділу ІТ Богодухівської ОДПІ Григорій Вакуленко. Фізичні особи - громадяни України також можуть звернутися в будь–який контролюючий орган, щоб отримати копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, у таких випадках: - якщо фізособи не мають постійного місця проживання в Україні; - або тимчасово знаходяться за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об'єкта оподаткування. Фахівцями Богодухівської ОДПІ за І квартал 2014р. видано громадянам більше 500 довідок про присвоєння індентифікаційного номеру.