Форум Богодухова

ДПІ інформує

Порядком обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року №458 (далі - Порядок

№458), не передбачено поновлення втраченого, зіпсованого або достроково зношеного Повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску (далі – Повідомлення). Поряд з цим, у разі втрати або зіпсуття (зношення) Повідомлення платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) має право на отримання його дублікату. Необхідно звернутися із заявою до державного реєстратора і повторно отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Єдиному державному реєстрі, в порядку, встановленому наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року №1846/5. При цьому на Повідомленні та виписці з Єдиного державного реєстру, які видаються замість втрачених (зіпсованих, пошкоджених тощо), слово «Дублікат» не зазначається, інформують фахівці Богодухівської ОДПІ.