Форум Богодухова

ДПІ інформує

У випадку коли в платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі в межах одного адміністративного району), у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, і переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому, для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП, зазначений договір необхідно переукласти. Нагадаємо, Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку встановлено, що платник податку може надіслати до органу доходів і зборів через мережу Інтернет звітність лише після того, як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів. Зазначений договір укладається в електронному вигляді за допомогою спеціального безкоштовного програмного забезпечення, яке знаходиться на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів при Міндоходів або на офіційному веб-порталі Міндоходів. Наразі, з початку року податковою інспекцією Херсона укладено з херсонцями 4480 договорів про визнання електронних документів, із яких 2024 — зареєстровані вперше.