Як розповіли у регіональному відомстві, до Головного управління Міндоходів області надійшло 60,6% від загальної кількості звернень. До державних районних інспекцій міста та області – 39,4 %.
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань: 375 звернень стосувались контрольно-перевірочної роботи, 149 – інформування про ухилення від сплати податків, 62 - отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Інші звернення були пов’язані з роз’ясненням норм податкового законодавства та законодавства з єдиного соціального внеску. Як відзначає в.о. начальника ГУ Міндоходів області Світлана Пажина, усім зверненням забезпечується ретельний та своєчасний розгляд по відповідним напрямкам службової діяльності з подальшим інформуванням заявників відповідно до вимог чинного законодавства. «Ми постійно працюємо над тим, щоб платники податків відчували, що наше відомство впроваджує відкриту інформаційну політику, тож ми забезпечуємо своєчасне, кваліфіковане та повне надання відповідей на усі питання, з якими до нас звернулись громадяни», - підкреслила Світлана Пажина Очільник відомства області повідомила, що громадяни також мають змогу потрапити на особистий прийом до кервіництва як на районному рівні, так і обласному, згідно затверджених графіків прийому. Усього з початку року посадовими особами Міндоходів регіону проведено 189 особистих прийомів, у тому числі в Головному управлінні – 13. Нагадуємо, необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах органів Міндоходів Харківщини та сайті ГУ Міндоходів області (http://kh.minrd.gov.ua/).