Громадяни у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися з тих чи інших питань до органів владних повноважень. Порядок розгляду таких звернень визначено Законом «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року.
До посадових осіб Богодухівської ОДПІ громадяни можуть звертатися з питань, які належать виключно до повноважень податкового відомства. Звернення не може бути анонімним, у ньому має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Звернення може бути індивідуальне чи колективне, усне чи письмове. Питання, з якими найчастіше зверталися громадяни стосувалися контрольно-перевірочної роботи. Також в своїх зверненнях громадяни порушували питання, які стосувалися: місцевих податків і зборів, єдиного внеску, податку на додану вартість, оподаткування доходів підприємницької діяльності, реєстрації та обліку, відмови від ідентифікаційного номеру, податку на нерухоме майно, а також щодо виконання судових рішень. Інформували про ухилення від сплати податків. Звернення, оформлені належним чином, підлягають обов'язковому розгляду у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Крім того, до посадових осіб ОДПІ можна звернутися усно. Для цього треба попередньо записатися на особистий прийом за 5 робочих днів до визначеного дня прийому. Запис здійснюється телефоном 3-16-02. У січні-червні поточного року фахівцями ОДПІ проведено 14 особистих прийомів. Всі запити задоволено згідно вимог чинного законодавства.