Форум Богодухова

ДПІ інформує

У разі прийняття рішення про припинення своєї діяльності, платник спершу повинен повідомити про це державного реєстратора. Потім інформація надходить до Органу доходів і зборів. Останній, після отримання повідомлення про прийняття такого рішення, розпочинає та проводить документальну комплексну позапланову перевірку платника згідно вимог Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом

Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 в редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462 ”Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів”. Та, в переважній більшості випадків ревізори виявляють, що платники не підготовлені до закриття, а саме: не закриті банківські рахунки,в наявності кредиторська/дебіторська заборгованість, не звільнені працівники, не подано ліквідаційний баланс, не подано заключні декларації, відсутні документи бухгалтерського та податкового обліку В результаті таких обставин ревізорами складається акт, де констатуються факти неможливості ліквідації платника. Після цього платник починає ліквідацію своїх недоліків, а після їх усунення ревізори проводять повторну перевірку, і на все це спливає додатковий час Тому, шановні суб’єкти господарювання, Богодухівська ОДПІ звертає Вашу увагу на те, що у разі прийняття рішення щодо припинення господарської діяльності, підготуйте свою документацію та не допускайте вищезазначених помилок, це допоможе значно скоротити терміни ліквідації і виключить необхідність проведення повторних перевірок.