Форум Богодухова

ДПІ інформує

В Богодухівській ОДПІ за участі першого заступника начальника Наталії Костенко відбувся брифінг з представниками ЗМІ. На зустрічі заступник керівника інспекції розповіла про ефективність та зручність у користуванні он-лайн сервісами. Наталія Юріївна докладно розповіла про принципи роботи електронних сервісів та пояснила, чим вони зручні для платників.

Вона зауважила, що користуючись електронними сервісами “Реєстр платників ПДВ” та “Анульовані свідоцтва платників ПДВ” платники можуть дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво платника ПДВ, про дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про анулювання реєстрації платника ПДВ. «За допомогою сервісу “Дізнайся більше про свого бізнес-партнера” можна оцінити податкові ризики здійснення діяльності з вашим партнером по бізнесу, який може, наприклад, не бути платником ПДВ, бути відсутнім за визначеною в установчих документах адресою, а отже відноситися до категорії ризикових. Сервіс «Електронний кабінет платника податків» дає змогу в електронному вигляді спілкуватись з податковими органами. Банер «Адреси масової реєстрації» дають змогу не потрапити в «халепу», зареєструвавши підприємство за сумнівною адресою», - пояснила преставник податкової. Відповідаючи на запитання Наталія Костенко нагадала про сервіс “Пульс”, який гарантує платнику оперативне вирішення проблемних питань стосовно спілкування з працівниками органів Міндоходів. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу “Пульс” незмінний, а саме: (044) 284-00-07. На завершення заходу Наталія Юріївна зазначила: «На сьогодні головним напрямом діяльності ДФС залишається забезпечення для суб’єктів господарювання комфортних умов для ведення бізнесу, а тому і створення даних електронних сервісів спрямовано на покращення їх обслуговування. Це конкретні кроки на шляху до встановлення партнерських відносин з платниками».