Платники податків, з якими укладено договір про визнання електронних документів, мають можливість дистанційно в рамках електронного сервісу отримувати електронні повідомлення про виявлені розбіжності між податковим зобов’язанням/податковим кредитом платників та їх контрагентів.
Електронні повідомлення про виявлені помилки направляються за відповідними запитами. Наприклад, для отримання електронного повідомлення про виявлені розбіжності між податковими зобов’язаннями/податковим кредитом платника податків та його контрагентів необхідно за допомогою відповідного програмного забезпечення сформувати запит за електронними формами J1350101, вказати у ньому код запиту Q1450101, звітний період (останній день звітного місяця) та надіслати його до «Інформаційного порталу органів Міндоходів України». Детальніше про електронний сервіс можна прочитати на офіційному веб-сайті Міндоходів (www.minrd.gov.ua) в розділі /Платникам податків про електронну звітність/ Повідомлення платникам податків про подання електронної звітності/ Про запровадження електронного сервісу для платників податків-юридичних осіб.