З 01.01.2015 р. скасовуються паперові форми податкових на¬кладних (відповідні зміни внесено до ст. 201 Податкового кодексу України). У зв’язку з цим немає необхідності складати податкову накладну у двох примірниках, про що також внесе¬но зміни до п. 201.4 вищезазначеної статті. Встановлено, що платник ПДВ зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з до¬триманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законо¬давством, електронного підпису уповноваженої платником особи, і зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Змінами, вне¬сеними до п. 201.15 ст. 201 Податкового кодексу, не передбачено ведення платником ПДВ реєстру виданих та отриманих податкових накладних і по¬дання до контролюючого органу копій записів у такому реєстрі в електро¬нному вигляді. Водночас зазначену статтю доповнено новим п. 201.111, згідно з яким на платників ПДВ покладено обов’язок ведення реєстру виданих та отри¬маних документів, які є підставою для нарахування сум ПДВ, що від¬носяться до податкового кредиту, без отримання податкової накладної (транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставля¬ється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, касові чеки, податкова накладна при постачанні послуг нерезидентом). Платники податку у складі податкової звітності з цього податку подають до контролю¬ючого органу копії записів у цих реєстрах за такий період в електронному вигляді. Форму, порядок заповнення та подання реєстру буде встановлено згідно із законодавством.