ГУ Міндоходів у Харківській області у січні - вересні поточного року опрацьовано 270 звернень представників бізнесу та громадськості, які надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс».
Найбільша кількість телефонних звернень платників податків торкалась питань: роботи органів ДФС – 101 звернення (або 37,4 % від загальної кількості), реєстрації податкових накладних та подання звітності – 61 звернення (22,6%) та перевірок суб’єктів господарювання – 40 звернень (14,8%). Нагадуємо, що громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3-х днів. В окремих випадках цей термін може бути подовжено до 15 днів. Всі звернення, направлені до сервісу «Пульс» на Харківщині розглянуті вчасно і в повному обсязі. «Пульс» - це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна цілодобово за телефоном (044)284-00-07.