Форум Богодухова

ДПІ інформує

Останнім часом ДФС активно впроваджує в свою роботу електронні сервіси. Платники податків вже встигли оцінити їх переваги – це зручно, сучасно та дозволяє економити час.

Богодухівська ОДПІ нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і власному офіційному веб-сайті: – дані з реєстру платників податку із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника податку; – інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників податку анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Зокрема, на офіційному порталі ДФС України такі відомості містяться у розділах «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ». Також працює он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва. Для отримання інформації з Реєстру досить знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта. Крім того рекомендуємо платникам використовувати сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» для перевірки надійності Ваших ділових партнерів. Докладніше з інформацією про електронні сервіси можна ознайомитися на офіційному сайті Державної фіскальної служби за посиланням: http://sfs.gov.ua/