«Вже майже рік функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» - персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій,» - зазначила заступник начальника Богодухівської ОДПІ Валентина Жилко під час проведення семінару-ртенінгу з платниками податків.
Даний сервіс забезпечує користувачам можливість подання податкової звітності в режимі реального часу, перегляд податкової звітності та доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом. В «Електронному кабінеті платника» впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані». Нагадаємо, що на офіційному порталі територіальних органів ДФС користувачі також можуть скористатися такими електронними сервісами: «Реєстр страхувальників», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Митна статистика», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Декларування он-лайн», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність» та ін. Під час проведення заходу платники податків отримали практичні навики використання сервісів, які допоможуть в веденні бізнесу, та відповіді на всі запитання.