Форум Богодухова

ДПІ інформує

Як повідомили в ГУ Міндоходів у Харківській області, єдиний сервіс Державної фіскальної служби України діє з метою оперативного реагування на проблемні питання платників і звертаються на нього жителі усіх регіонів країни.

Тож від Харківського регіону, повідомили фахівці, з початку року надійшло 279 звернень, зокрема у жовтні - 21. За словами співробітників відомства, більшість звернень стосувалися роботи органів Міндоходів. Це і питання щодо режиму роботи інспекцій, і можливості отримання індивідуальної картки платника, і порядку отримання податкової знижки тощо. Таких звернень надійшло 109. З питаннями щодо подання звітності та реєстрації податкових накладних звернулось 50 осіб. А з приводу реєстрації платником ПДВ – 36. Цікавить громадян і робота Центрів обслугогування платників. 29 громадян запитали про режим їх роботи та послуги, які в них надають. За словами фахівців ГУ Міндоходів області, найбільш активними користувачами сервісу «Пульс» є жителі міста. Харків’яне, що проживають у Київському та Московському районах, найчастіше звертались на сервіс - 59 та 52 відповідно. А серед населення області «у передовиках» - жителі Харківського району - 22 особи. Як відзначають співробітники регіонального відомства, усі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані, про що кожного заявника повідомлено персонально. Нагадаємо, що єдиний антикорупційний сервіс «Пульс» (044 -284-00-07) є доступним клієнтам як податкової, так і митниці.