Як повідомили в ГУ Міндоходів у Харківській області, громадяни звертаються до територіальних органів відомства з різноманітними зверненнями та питаннями. Загалом з початку року від них надійшло 1 510 письмових запитів.
На думку в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Валентина Фесюніна, громадяни звертаються – тож довіряють. Адже, підкреслив керівник, наразі службою регіону вживається цілий комплекс заходів, направлених на якісне, комфортне обслуговування платників податків та проведення консультаційної та роз’яснювальної роботи. Серед звернень, відзначає Валентин Фесюнін, є і пропозиції щодо вдосконалення податкового законодавства, і питання щодо правильності нарахування та сплати окремих видів податків, адміністрування податку на прибуток та податку додану вартість, проведення контрольно-перевірочної роботи, отримання індивідуальної картки платника тощо. Також, повідомляє керівник служби, є і повідомлення від небайдужих громадян, які інформують про ухилення від сплати податків. Так, відзначає Валентин Фесюнін, наразі проводиться перевірка інформації, яку повідомили жителі одного з населених пунктів Харківщини. Громадяни проінформували щодо здійснення продажу неліцензованої алкогольної та тютюнової продукції в місцевій крамничці, яку до того ж продавали і неповнолітнім. Скаржаться громадяни і на виплату сірої заробітної плати. Нещодавно співробітники одного з закладів освіти нашого міста повідомили, що отримують частину заробітної плати в «конвертах». Співробітники миттєво прореагували на повідомлення та взяли ситуацію під контроль. Звертаються до органів міндоходів і мешканці других областей України. Так, нещодавно надійшли звернення від підприємців, які проживали в зоні проведення АТО, однак сьогодні вимушені вести господарську діяльність на іншій території України. Значна кількість таких громадян бажає працювати у законодавчому полі та сплачувати податки до бюджету країни, відмічає посадовець. Тож вони цікавляться особливостями порядку перереєстрації у разі зміни місцезнаходження, питаннями подання звітності та порядком сплати податків. За словами Валентина Фесюніна, усі звернення, які надійшли до органів ГУ Міндоходів регіону, ретельно розглядаються. На кожне з них надаються виважені письмові відповіді. Керівник регіонального відомства області також відзначає, що громадяни можуть не тільки надіслати письмові звернення, але й записатися на особистий прийом до посадових осіб відомства. Усього, за інформацією ГУ Міндоходів Харківської області, з початку року проведено майже 300 особистих прийомів громадян. Крім того, в службі практикують регулярне проведення семінарів для платників податків, зустрічей з громадськістю і бізнесом, „гарячих” телефонних ліній з роз’яснення новацій податкового законодавства . «Вважаю, треба домагатися того, щоб податки служили платникам податків, а кожен податковий закон був зрозумілий та доступний. Тож зі свого боку наша служба робить усе можливе, щоб сумлінному платнику було комфортно працювати в регіоні», - зазначає Валентин Фесюнін.