На сьогодні впровадження Системи обліку даних від реєстраторів розрахункових операцій (далі - СОД РРО) для суб'єктів господарювання забезпечує:
- зменшення витрат на придбання та зберігання контрольних стрічок у паперовому вигляді протягом 3-х років; - спрощення процедури та економія часу при поданні звітів про використання РРО. Відпала необхідність надавати щомісячні звіти у паперовому вигляді, оскільки контрольно-звітна інформація передається до сервера обробки інформації автоматично із заданою сервером періодичністю; - використання інформації, сформованої РРО в електронному вигляді, у бухгалтерському обліку суб’єктів господарювання. Впровадження СОД РРО для державних органів забезпечує: - унеможливлення фактів спотворення або знищення даних про обсяги проведених розрахункових операцій та копій розрахункових документів, які містяться на контрольній стрічці електронної форми (КСЕФ); - можливість дистанційного контролю з боку держави за застосуванням РРО в частині динаміки та сум виторгів і відповідного реагування у разі негативної динаміки; - захист контрольно-звітної інформації від підміни, модифікації та перегляду під час передачі засобами програмного модуля захисту; - формування копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків, що містяться в фіскальній пам'яті РРО, у встановленому електронному форматі. Інформація, яка міститься в СОД РРО, відображається в інформаційно-аналітичній системі "Податковий блок", що дає можливість переглядати фіскальні денні звіти у розрізі суб'єктів господарювання та РРО, а також використовувати її для аналізу діяльності платників податків (порівнювати із задекларованими даними) та виключити факти невідображення у обсягах продажу з ПДВ роздрібних виторгів. Крім того, СОД РРО дозволяє здійснювати аналіз та контроль за звітними даними платників податків, чітко визначати ризики несплати податків, вживати відповідних заходів впливу. Зазначене сприяє зменшенню податкового тиску на суб'єктів господарювання.