В рамках проведення Всеукраїнського тижня права, в ГУ Міндоходів області розповіли про реалізацію прав людини шляхом застосування процедури адміністративного оскарження рішень органів Міндоходів області.
Як повідомив під час прес-конференції начальник управління правової роботи ГУ Міндоходів області Микола Обертович, зазначена процедура оскарження рішень є важливою складовою у відносинах між платником та податковою службою. Адже громадянин, звертаючись з апеляційною скаргою, одночасно допомагає покращити роботу даних органів. Так, фахівець проінформував, що з початку року в ГУ Міндоходів розглянуто 714 скарг на 1084 оскаржених рішення, з них 907 залишено без змін, а скасовано повністю або частково 257 рішень. Микола Обертович підкреслив, що завдяки запровадженій дворівневій системі оскарження, строки узгодження значно скорочені, та, разом з тим, підвищився рівень об’єктивності розгляду скарг. Фахівцями проводиться постійна робота, спрямована на зменшення кількості скарг платників податків, поліпшення роботи з їх розгляду, та вживаються заходи для усунення недоліків і недопущення некваліфікованих і неправомірних дій посадових осіб, відповідальних за складання та погодження актів перевірок платників. Також юрист служби відзначив, що сьогодні діюче законодавство дозволяє платникам податків брати особисту участь у розгляді скарги. Зокрема він має право викласти особисто аргументи особі, яка перевіряє скаргу, або надасти додаткові матеріали. В ГУ Міндоходів нагадали, що контролюючий орган, який розглядає скаргу, зобов’язаний прийняти рішення та повідомити заявника протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги. В службі звернули увагу на те, що скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення уповноваженої особи про продовження строків її розгляду, не було надіслано платнику до закінчення 20-денного строку.