В Богодухівській ОДПІ відбулась чергова «гаряча лінія» на тему: «Звернення. Доступ до публічної інформації». Під час заходу начальник відділу обслуговування платників Безкоровайна Юлія надавала вичерпні відповіді на запитання співрозмовників. До Вашої уваги деякі запитання та відповіді на них:
1. Чи мають право військовослужбовці та громадяни інших країн подати звернення і до яких органів? Відповідь: Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності. Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. 2. До якої інформації має доступ фізична або юридична особа ? Відповідь: Кожна особа має право: 1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом; 2) доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається; 3) вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону; 4) на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів; 5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом. 3. Як можна потрапити на прийом до керівництва ДПІ? Відповідь: Усі бажаючі потрапити на особистий прийом до керівництва можуть записатись за телефоном 05758-3-23-33 або у «Приймальні громадян» Центру обслуговування платників. Графік особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах ЦОП. 4.Які звернення не підлягають розгляду та вирішенню? Відповідь: Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України «Про звернення громадян», та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення. 5. З якими проблемами можна звертатись на сервіс «Пульс»? Відповідь: Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.