Розвиток новітніх інформаційних технологій та їх впровадження в процес митного оформлення спонукає митників та інші служби, які задіяні в процесі зовнішньоекономічної діяльності, до вдосконалення нормативної бази, яка регламентує цей процес.
З метою обговорення проблемних питань, що виникають під час митного оформлення товарів за допомогою електронного декларування, та які переміщуються залізничним транспортом, відбулась робоча нарада представників Харківської митниці ДФС, державного підприємства «Південна Залізниця» та суб’єктів ЗЕД під головуванням першого заступника начальника митниці Андрія Танцерова. Гострою проблемою останнім часом постало питання наявної колізії в законодавстві, оскільки процедура електронного декларування не передбачає проставлення відміток на митній декларації, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах, в той час як оформлення працівниками залізниці відповідних документів та видачі товарів «вантажоодержувачу» або надання дозволу на переміщення товарів у митницю призначення, здійснюється на підставі проставлених на перевізних документах підпису й відбитків особистої номерної печатки посадової особи митниці. За результатами заходу учасниками було прийнято рішення звернутись з пропозиціями до Державної фіскальної служби України та Міністерства інфраструктури України про внесення змін до спільного наказу Державної митної служби України та Міністерства транспорту та зв’язку України від 18.09.2008 № 1019/1143 «Про затвердження інструкцій про взаємодію посадових осіб митних органів, що здійснюють митні процедури в міжнародному залізничному сполученні, і працівників залізниць України» в частині можливості проставляння відбитків відповідних митних забезпечень за допомогою інформаційних технологій.