Протягом першого місяця поточного року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» надійшло 424 звернення. Податковою тематикою цікавилися 358 платників, митною – 66.
У переважній більшості звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 34,9 відс. звернень. Організація роботи ДФС та її територіальних органів цікавила 31,8 відс. заявників. Затримок митного оформлення стосувалося 10,6 відс. звернень, перевірок суб’єктів господарювання – 6,8 відс., реєстрації платником ПДВ – 5,2 відс., роботи ЦОПів – 3,5 відс. Щодо безпосередньо антикорупційної тематики надійшло 2,1 відс. від загальної кількості січневих звернень на «Пульс». Розгляд 373 звернень (станом на 1 лютого) вже завершено, з них 274 – тих, що надійшли у січні поточного року та 99 – перехідних з минулого року. Нагадаємо, сервіс ДФС «Пульс» створений для оперативного реагування на скарги і звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо некоректного ставлення, перевищення повноважень або неякісного обслуговування працівниками служби. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.