Чергова «гаряча лінія» з начальником відділу обслуговування платників Богодухівської ОДПІ Безкоровайною Юлією відбулася на тему: «Адміністративні та консультаційні послуги, що надаються в Центрі обслуговування платників. Інтерактивний сервіс «Пульс». Звернення громадян». Пропонуємо питання-відповіді, що найбільше цікавили платників
Які послуги та сервіси надаються в Центрі обслуговування платників? В ЦОПі платники мають можливість отримати наступні послуги та сервіси: 1. Видача довідки-підтвердження статусу податкового резидента України 2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків 3. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків 4. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами 5. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів 6. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді 7. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi 8. Надання податкових консультацій 9. Надання доступу до публічної інформації 10. Запис на прийом до посадових осіб 11. Приймання вхідної кореспонденції 12. Приймання податкової звітності 13. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції 14. Видача довідки-розрахунку на видачу заробітної плати 15. Видача довідки на видачу заробітної плати без перевірки З усіма адміністративними послугами, що надаються в ЦОПі, можна ознайомитися на офіційному сайті ДФС на сторінці ДПІ Печерського району в розділі «ЦОП ДПІ у Печерському районі м. Києва» за посиланням: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/62406.html. Який режим роботи Центру обслуговування платників? ЦОПи ОДПІ наразі працює за таким графіком: понеділок, середа, п`ятниця – з 9-00 до 18-00 год.; вівторок, четвер – з 9-00 до 20-00 год.; субота – з 9-00 до 16-00 год. Організацію відвідування платниками податків ЦОПу та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснюють консультанти-модератори: (258) 3-0151. З якими питаннями можна звертатись на телефонний сервіс «Пульс»? Інтерактивний сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія (044)284-00-07, за якою громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку. В який термін розглядаються звернення громадян? Статтею 20 Закону України від 02.10.96р. №393/96-ВР «Про звернення громадян» встановлено, що звернення розглядаються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.