Більшість підприємців успішно перейшли на електронне звітування і оцінили очевидні його переваги. Все ж у певної частини платників виникають деякі запитання з даної тематики. Так, для подання податкових декларацій в електронній формі у режимі реального часу (on-line) платнику податків необхідно:
1. отримати електронний цифровий підпис, який видається безкоштовно Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС; 2. завантажити з сайта Акредитованого центру сертифікації ключів програмне забезпечення – „Програмний комплекс користувача ЦСК”. Встановити програмне забезпечення на персональному комп’ютері та виконати необхідні налаштування допоможе інструкція користувача. 3. авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу. Для отримання посиленого сертифіката ключа для фізичної особи – підприємця потрібні наступні документи, а саме: - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи, фізичної особи – підприємця) у двох примірниках; - копія паспорта підписувача (копії 1-4 сторінок), засвідчена власноручним підписом ( в разі , якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду – копія сторінки паспорта з відміткою про таку відмову); - копія облікової картки платника податків підписувача (довідка про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО, у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду , копія облікової картки платника податків не подається). За додатковою інформацією платники податків можуть звертатися до ЦОПів ОДПІ, телефон: (258) 3-33-17. В січні-лютому 2015року отримали електронний цифровий підпис більше 150 СГД, ФО-П Богодухівської ОДПІ.