Відповідно порядку отримання послуг електронного цифрового підпису, визначеного Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС, під час заповнення реєстраційних документів платнику (громадянину) необхідно зазначати свої контактні дані, номер телефону та діючу електронну адресу, які дозволяють зв’язатися із ним (п. 5.1 Регламенту АЦСК ІДД ДФС).
У разі отримання комплекту реєстраційних документів довіреною особою заявника, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації необхідно надати конверти для кожного носія особистого ключа підписувача (п. 5.1 Регламенту АЦСК ІДД ДФС). Підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису (у разі звернення довіреної особи) може стати відсутність контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси, а також достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів.