Форум Богодухова

ДПІ інформує

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб із пропозиціями (зауваженнями), скаргами, що стосуються їх статутної діяльності, заявами (клопотаннями) щодо реалізації своїх прав та законних інтересів.

Відповідно до Закону України №393/96-ВР від 02.10.1996 року «Про звернення громадян» звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим (надісланим поштою або переданим громадянином). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. ДПІ у м. Рівному звертає увагу, що звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою ст. 7 Закону про звернення. Визначаються анонімними і не підлягають розгляду та вирішенню письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, з яких неможливо встановити авторство. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. Всього протягом І кварталу 2015 року в ДПІ у м.Рівному розглянуто 61 звернення. З них: на 56 звернень надано роз’яснення, 1 – вирішено позитивно, 1 – надіслано за належністю, 3 – відмовлено у задоволенні. Порушені у зверненнях питання стосувались в основному проведення перевірок суб’єктів господарювання, роз’яснення окремих норм податкового законодавства, зокрема особливостей справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, акцизного податку, визначення доходу платником єдиного податку, застосування РРО, нарахування та сплати ЄСВ, інформування про ухилення від сплати податків. З початку року Богодухівською ОДПІ розглянуто 6 звернень, без порушення термінів було нодано відповіді.