Як повідомили в ГУ ДФС у Харківській області, саме така кількість платників податків вирішила скористатися надсучасним електронним сервісом – цифровим підписом, що дає змогу звітувати в податкову в режимі он-лайн, за весь час роботи центру сертифікації ключів. Загалом їм було видано більше 100 тисяч ключів.
Зокрема тільки у цьому році центром безоплатно видано 10,5 тисяч посилених сертифікатів відкритих ключів. Майже 6,4 тисячі електронних ключів отримали фізичні особи. За вказаний період клієнтами Центру стали близько 5 846 таких платників. Власниками цифрових підписів від ДФС також стали 1 523 юридичні особи, яким видано близько 3,7 тисячі посилених сертифікатів. В.о. начальника ГУ ДФС у Харківській області Михайло Гагаркін відзначає, що робота фіскальної служби направлена передусім на обслуговування платників податків. А отже треба зробити таке обслуговування зручним, сучасним та комфортним. Наявність електронних ключей у платника і дає таку змогу – і забезпечує доступ до сучасних електронних сервісів фіскальної служби, і значно заощаджує особистий час платників. Також у фіскальному відомстві області повідомили, що правом на отримання електронного цифрового підпису користуються не тільки жителі Харківської області. На Харківщині такі послуги надають і підприємцям із зони проведення Антитерористичної операції - Донбасу та Луганщини. З початку року до центру сертифікації ключів вже звернулось 180 таких громадян. Нагадаємо, у Харкові та області цифровий підпис можна отримати безоплатно за наступними адресами: м. Харків, пл.Свободи, б.5 «Держпром» 6 п к. 121,123 м. Харків, вул. Світла 5 (ДПІ у Московському районі) м. Харків, пр. Леніна 5 (ДПІ у Дзержинському районі) м. Харків, вул. Чорноморська 3 (Основ’янська ОДПІ) а також у м. Лозова (Лозівська ОДПІ), у м. Красноград (Красноградська ОДПІ), у м. Ізюм (Ізюмська ОДПІ), у м. Куп’янськ (Куп‘янська ОДПІ).