У січні – квітні 2015 року до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби «Пульс» надійшло понад 2 тис. звернень. Переважна більшість – 83 відс., або понад 1,5 тис. звернень, стосувалась податкової тематики. З питань митної тематики з початку року на сервіс зателефонували 308 громадян.
Зокрема, за допомогою сервісу заявники вирішували проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 726 звернень, або 40 відс. Щодо організації роботи ДФС та її територіальних органів надійшло 555 звернень. Затримки митного оформлення товарів стосувалось 221 звернення, перевірок суб`єктів господарювання - 87 звернень. У той же час, саме антикорупційної тематики стосувалось лише 2,3 відс., або 42 звернення. Не залишаються без уваги суб`єктів господарювання та громадян питання роботи ЦОПів та особливості реєстрації платником ПДВ. З даних питань за перші три місяці поточного року на «Пульс» надійшло 51 та 73 звернення відповідно. Станом на 1 квітня 2015 року 85 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду. Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.