Форум Богодухова

ДПІ інформує

Сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» - це гаряча телефонна лінія, інформація за якою приймається цілодобово. З початку 2015 року на сервіс «Пульс» від платників Богодухівської ОДПІ надійшло 1 зверненння.

За вказаний період на повторний розгляд звернення не поверталось, терміни розгляду інформацій не порушувались. Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07. У разі звернення на сервіс при наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (або посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми, яка виникла. Працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації в режимі Call-back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. У тому випадку, якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Слід зазначити, що результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.