Форум Богодухова

ДПІ інформує

Для початку застосування реєстраторів розрахункових операцій суб‘єктам господарювання необхідно здійснити 5 кроків.

Першим кроком є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання. Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору. Третій крок – звернення до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання: - заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО; - копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО; - копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат; - копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування); - отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО. Четвертий крок - протягом 5 робочих днів, із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО, є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію. П’ятий крок – подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення. Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року сферу застосування реєстраторів розрахункових операцій розширено. Зокрема, ПКУ передбачено, що з 1 липня 2015 року платники єдиного податку ІІІ групи повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО. Крім здійснення діяльності такими платниками на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі.