Територіальні підрозділи Міндоходів та органи фінансового контролю проводитимуть спільні перевірки, щоб максимально зменшити втручання держави у діяльність суб’єктів господарювання. Відповідний порядок координації дій різних установ був затверджений на засіданні Кабінету міністрів.
Зокрема, визначено, що у разі планової перевірки одного і того ж підприємства контролюючими органами та органами фінансового контролю всі відомства зобов’язані провести спільну перевірку. Суб’єкт господарювання повідомляється про візит ревізорів за 10 днів. Між собою всі органи погоджують графік перевірок щоквартально. З наступного року Міністерство планує впровадити практику проведення електронних документальних перевірок, завдяки чому платники з низьким ступенем ризику проходитимуть аудит дистанційно. Передбачається, що вже з 1 січня 2014 року цим сервісом зможуть скористатися платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх представники малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків. Нагадаємо, механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів визначені у розробленому Міністерством проекті закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок».