Під час виконання своїх службових повноважень працівники органів фіскальної служби зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності.
Антикорупційний сервіс «Пульс» дає змогу платникам податків повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників фіскальних органів та оперативно вирішувати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Жодне повідомлення не залишається без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.