Електронне спілкування - Інтернет, e-mail, Skype впевнено витісняє на другий план паперову бюрократію та черги. На шляху перетворення в сервісну службу, для якісного та комфортного обслуговування платників податків та громадян ДФС України запроваджено електронні сервіси, які постійно вдосконалюються та перелік яких поповнюється.
Зокрема, оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» (http://sfs.gov.ua/businesspartner). Для того, аби перевірити надійність ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснює пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомляє результати пошуку. Платники мають можливість скористатися також і іншими корисними сервісами, відвідавши офіційний веб - портал ДФС України (www.sfs.gov.ua). Більшість платників податків активно користуються такими сервісами від ДФС України, як «Декларування on-line», «Пульс», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Інформаційно-довідковий ресурс», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Дані про взяття на облік платників податків», «Електронний кабінет платника податків», «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації», «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників єдиного податку», «Заповнення декларації громадянами» тощо. Поряд з цим у Центрі обслуговування платників суб’єктам господарювання та громадянам пропонується широкий спектр адміністративних, консультативних та інформаційних послуг., Так з початку поточного року платникам надано майже 3 тисячі адмінпослуг. Запрошуємо платників податків не упустити можливість заощадити свій робочий час та отримувати необхідну інформацію за допомогою електронних сервісів Державної фіскальної служби України.