Днями в.ою начальника Богодухівської ОДПІ , та фахівці зустрілися із платниками, аби обговорити зміни, які сталися в системі електронного адмініструванні ПДВ, та проінформували платників про електронні сервіси від ДФС. Зокрема, під час заходу були розглянуті питання щодо складання зведеної податкової накладної під час безперервного або ритмічного постачання товарів/послуг, щодо включення до податкового кредиту податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, протягом 365 календарних днів з дати їх складання, спрощення форми податкової накладної.
Жвавий інтерес в обговоренні викликала норма, що стосується збільшення термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН, складених з 1-го липня по 30 вересня 2015 року до 31-го календарного дня. Також позитивно відреагували запрошені на те, що не застосовуються штрафні санкції за порушення термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН (10%, 20%, 30%, 40%), складених до 1 жовтня 2015 року. Також платникам нагадали, що на головній сторінці офіційного веб - порталу Державної фіскальної служби України функціонує банер «Електронне адміністрування ПДВ», в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз’яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності тощо. Наприкінці зустрічі фахівці інспекції відповіли на запитання платників та вирішили окремі проблемні питання.