Cтаном на 26.08.15 (з початку 2015 року) до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України «Пульс» у відношенні ДФС у Харківській області надійшло 362 звернення.
Здебільшого звернення стосувались організації роботи територіальних органів ДФС(120 звернень), проблем, які виникають при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, (117 звернень) та системи електронного адміністрування ПДВ (55 звернень). Надходили на «Пульс» й дзвінки стосовно порядку реєстрації підприємців платником ПДВ та проведення перевірок суб`єктів господарювання – 27 та 20 звернень відповідно. Не залишаються без уваги суб`єктів господарювання та громадян питання роботи ЦОПів, порядку реєстрації "спрощенцем" тощо. У той же час, слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 7 звернень. Станом на 26 серпня 2015 року завершено розгляд 312 звернень, їх заявники сповіщені про результати розгляду. Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.