Богодухівська ОДП нагадує про телефонний сервіс «Пульс», робота якого спрямована на виявлення фактів корупції та неякісного обслуговування платників податків, забезпечення довіри платників податків та громадян до податкової служби, формування у них впевненості у дієвості механізму подолання корупції. Результатом роботи сервісу є ліквідація будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності суб’єктів господарювання.
У Богодухівській ОДПІ з початку року сервісом «Пульс» скористалося 2 платники податків. На всі звернення були вчасно вжиті відповідні заходи та досягнуто порозуміння з платниками. Телефонний сервіс «Пульс» функціонує цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники сервісного центру.,