Як повідомили в Головному управлінні служби, протягом 9 місяців цього року до органів ДФС у Харківській області надійшло 1167 письмових звернень громадян. До зрівняння у минулому році за такий період надійшло на 160 звернень менше.
Фахівці розповідають, що звертаються громадяни з різних питань - і з приводу роз’яснення податкового законодавства, і з пропозиціями, трапляються і скарги. Також небайдужі громадяни інформують про випадки ухилення від сплати податків. Так, стосовно проведення контрольно-перевірочної роботи надійшло 472 звернення, з приводу інформування про ухилення від сплати податків - 236 звернень, 55 звернень надійшло щодо реєстрації та обліку платників податків. Також у відомстві повідомили, що звертаються до них не тільки мешканці Харківщини, але й жителі інших регіонів. В переважній більшості це жителі Донецької та Луганської областей. З початку 2015 року звернулось 1032 таких платника, які зареєстровані в областях проведення АТО. Вони найчастіше звертаються щодо отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 89,5% від загальної кількості звернень, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подання звітності тощо. У фіскальній службі відзначають, що усі письмові звернення, які надходять, розглядаються у чітко визначені законом терміни. Факти перевіряються відповідними підрозділами. За результатами перевірки заявнику обов’язково надається вичерпна та ґрунтовна інформація. Окрім того, у податковому відомстві повідомили, що громадяни мають змогу звернутися не тільки у письмовому вигляді. Вони можуть записатися на прийом до посадових осіб як в інспекції, так і в Головному управлінні служби та поспілкуватися з ними, як то кажуть он-лайн, у режимі реального часу.