З початку 2015 року від платників надійшло 2 запити на «Пульс»
- Информация о материале
- Автор: Super User
- Категория: ДПІ інформує
- Просмотров: 136
Для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби функціонує телефонна лінія «Пульс». Ця лінія працює за принципом call – back, тобто працівники не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
З початку року до Богодухівської ОДПІ надійшло 2 інформаційних запити, з них 1 - від представника юридичної особи та 1 - від фізичної особи – суб’єкта господарювання.
Запити були оперативно розглянуті, питання вирішені по суті. Кожний запитувач отримав зворотний дзвінок з інформацією про вжиті заходи.