Створенню інформаційного сервісу сприяла необхідність оптимізації витрат часу громадян, представників бізнесу на спілкування з державою та представлення на одній платформі накопиченого досвіду в галузі надання інформаційних послуг. Під час створення сервісу було всебічно проаналізовано потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру Державної фіскальної служби, а це щорічно понад 1 млн. звернень. І от уже з 2014 року функціонує електронний сервіс Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, який знаходиться за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.
Ресурс надає можливість працівникам фіскальної служби здійснювати зворотний зв`язок з платниками податків та покращувати якість своєї роботи завдяки використанню єдиного джерела інформації. Зокрема, тут можна знайти відповіді на питання, що стосуються податкового та митного законодавства, єдиного соціального внеску; нормативні (інформаційні) документи; письмові консультації з типових питань. Система «ЗІР» дозволяє здійснити інтелектуальний та динамічний пошук, тобто за ключовими словами, їх частинами, з урахуванням суті питання або виду податку та тематиці питання. Користувачі мають змогу використовувати інформаційно-довідковий ресурс для вирішення виробничих завдань, планування, інформаційного обміну та моніторингу інформації, ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті та письмово. Для надання пропозицій та зауважень щодо роботи ресурсу пропонується використати «Форму зворотнього зв’язку».