Основним завданням при розгляді звернень громадян є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність податкових органів. За 2015 рік до Богодухівської ОДПІ надійшло 12 письмових звернень від громадян, з них: 12 заяв (100 %).
Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня- грудня 2015 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства, ЄСВ та ін. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами не допускалися. Якісна, всебічна та своєчасна увага до кожного окремого звернення є суттєвим важелем у недопущенні виникнення напруження у суспільстві та формуванні прозорих та партнерських відносин. Проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами Богодухівської ОДПІ здійснюється згідно графіків прийому громадян. Так з початку року керівним складом інспекції здійснено 14 виїздних прийомів громадян, особистих прийомів начальником інспекції не було.