Форум Богодухова

В ГУ ДФС у Харківській області повідомили, що протягом 2015 року надійшло 1 833 письмових звернень громадян. З них безпосередньо до Головного управління - 52,6% звернень, до державних податкових інспекцій в районах міста й області - 47,4 відсотків.

У фіскальній службі відзначають, що громадяни в більшості своїй звертаються з питань податкової політики – це і проведення контрольно-перевірочної роботи, і звернення з приводу застосування норм податкового законодавства, і щодо реєстрації та обліку платників податків тощо. Активно інформують громадяни і про ухилення від сплати податків. Зазвичай це торгівля алкогольними та тютюновими виробами без відповідної ліцензії, надання різноманітних послуг без дозвільних документів – ремонт автомобілів, сфера косметології та перукарська справа, швейні послуги. Усі письмові звернення, які надійшли до органів ГУ ДФС у Харківській області ретельно перевіряються відповідними підрозділами, а вже за результатами перевірки автору звернення надається грунтовна відповідь. У податковому відомстві звертають увагу громадян, що для їх зручності та оперативного вирішення питань в органах ГУ ДФС у Харківській області працює “Приймальня громадян”, де відбуваються прийоми громадян посадовими особами (за 2015 рік було проведено 198 особистих прийомів, на яких було прийнято 202 громадянина), та Центри обслуговування платників, в яких постійно проводиться консультаційна робота з платниками податків. Також в ГУ ДФС області повідомили, що у зв’язку з територіальною близькістю Донецької та Луганської областей, в Центри обслуговування платників м. Харкова та області з початку 2015 року звернулось 1 067 платників податків, які зареєстровані в областях проведення АТО. Найчастіше вказані громадяни звертались з приводу отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 89,9% від загальної кількості звернень та внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків – 6,7 відсотків.