Як зазначив начальник відділу ІТ та обліку платників податків Григорій Вакуленко, після складення податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладається електронний цифровий підпис (ЕЦП) посадових осіб платника в такому порядку: першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника; другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця.
За відсутністю у суб’єкта господарювання – продавця посади бухгалтера, електронні цифрові підписи посадових осіб платника накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП керівника: другий – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця. Продавець, котрий є фізособою – підприємцем, накладає ЕЦП у такому порядку; першим – ЕЦП фізособи – підприємця; другий ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки продавця. Він звернув увагу, що при здійсненні операцій з постачання товарів чи послуг платник – продавець товарів або послуг зобов’язаний надати покупцеві податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для реєстрації у цьому реєстрі складається податкова накладна або розрахунок коригування з використання спеціалізованого програмного забезпечення. В Богодухівській ОДПІ 100 відстків платників ПДВ пдають звітність в електронному вигляді.