Богодухівська ОДПІ інформує: для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для того, щоб процес адміністрування податків, зборів та ЄСВ був швидким і комфортним, з 9 лютого 2016 р. розпочав роботу у тестовому режимі модернізований електронний сервіс ДФС «Електронний кабінет платника».
Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- відкрита (загальнодоступна), користуватися якою можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису);
- приватна (особистий кабінет), робота з яким здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Через відкриту частину платник має можливість: скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними; отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар); отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП); ознайомитись з новинами ДФС; скористатися іншою корисною інформацією.
У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість: скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів; направити листа до органу ДФС; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - «Стан розрахунків з бюджетом»).
Слід зазначити, що протягом тестового режиму платники можуть взяти участь у тестуванні, а також надіслати свої пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну