Форум Богодухова

Богодухівська ОДПІ інформує: для якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для того, щоб процес адміністрування податків, зборів та ЄСВ був швидким і комфортним, з 9 лютого 2016 р. розпочав роботу у тестовому режимі модернізований електронний сервіс ДФС «Електронний кабінет платника».

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: - відкрита (загальнодоступна), користуватися якою можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису); - приватна (особистий кабінет), робота з яким здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Через відкриту частину платник має можливість: скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними; отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар); отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП); ознайомитись з новинами ДФС; скористатися іншою корисною інформацією. У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість: скористатися індивідуальним податковим календарем; переглянути та перевірити свої облікові дані; створити запит для отримання інформації; подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів; направити листа до органу ДФС; переглянути стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних; скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ). Фізичним особам після ідентифікації надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - «Стан розрахунків з бюджетом»). Слід зазначити, що протягом тестового режиму платники можуть взяти участь у тестуванні, а також надіслати свої пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в браузере должен быть включен Javascript.. Поряд з цим, функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі. Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС (http://sfs.gov.ua). Переглянути відеоінструкцію з користування цим сервісом можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланнямhttp://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html. Нагадаємо, що для роботи з електронним кабінетом платника податків користувачу необхідно мати електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД - http://acskidd.gov.ua/). Додатково повідомляємо, що починаючи з 10.02.2016 р. Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 1 січня 2016 року, які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».