За повідомленням Богодухівської ОДПІ порядок технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.04 №601, приведено у відповідність до діючого законодавства.
Зокрема, до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій внесено такі зміни: - експлуатаційні документи на РРО повинні відповідати вимогам міждержавного стандарту ДСТУ 2.601:2006 (п.7); - строк проведення гарантійного (післягарантійного) ремонту не може перевищувати 7 робочих днів (раніше було 72 години). Якщо центр сервісного обслуговування не відремонтував РРО в установлений строк, він зобов'язаний не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття реєстратора в ремонт ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб'єкт господарювання резервний РРО (п.23); - у разі зміни законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) повинен його доопрацювати (за наявності технічних можливостей) (п.44); - при виявленні несправностей РРО, а також пошкодженні засобів контролю користувач зобов'язаний повідомити про це не тільки ЦСО, але й територіальний орган ДФС, у якому він зареєстрований платником податків. А саме: протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження направити відповідному контролюючому органу повідомлення у довільній формі - письмове або електронне (п.16 ст.3 Закону від 06.07.95 №265/95-ВР ) (п.56). Крім того, внесено зміни до форм документів, які подаються до порядку, в частині наведення даних про ЦСО та користувача. Довідково: постанова КМУ від 20.01.2016 № 21 «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» набула чинності 23.01.2016 (опублікована в газеті «Урядовий кур'єр» від 23.01.2016 № 14).