Форум Богодухова

Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що з 1 березня 2016 року запроваджується система електронного адміністрування реалізації пального. У зв’язку з цим юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, повинні обов'язково зареєструватися як платники акцизного податку з реалізації пального (далі – платники податку)до початку здійснення реалізації пального. Для цього необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301 (далі – Заява).

Електронні формати Заяви та інших документів в рамках СЕАРП розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. Вказана заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту). Підтвердженням про отримання контролюючим органом Заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки Заяви платнику не пізніше наступного робочого дня направляється друга квитанція, у якій зазначається інформація про реєстрацію особи або повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення помилок. Звертаємо увагу, що у разі подання Заяви до 01.03.2016 датою реєстрації платником податку осіб, якими подані такі заяви, є дата, що відповідатиме першому дню перехідного періоду. Тобто01 березня 2016 року. Для отримання витягу із Реєстру платників особа, яка зареєстрована платником податку може направити до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді запит за формою J(F)1302501 (далі – Запит). Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв'язку в електронному вигляді витяг із Реєстру платників. Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру платників. Також переглянути інформацію з Реєстру платників можливо в оновленому «Електронному кабінеті платника» (відкрита та закрита частини/Інформація з Реєстрів ДФС/Реєстр платників акцизного податку). Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка ДФС буде надіслано платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення. У разі виникнення питань, пов’язаних із запровадженням СЕАРП платники мають можливість звернутися за багатоканальним телефоном: 0-800-501-007 (у робочі дні з 8.00. до 20.00).