Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, з початку року надійшло 409 письмових звернень громадян. Безпосередньо до ГУ ДФС у Харківській області надійшло 59,6% від загальної кількості звернень. Решта (47,4%) - до районних інспекцій міста й області.
За словами фахівців, серед звернень є і заяви, і пропозиції, і скарги. Здебільшого письмові звернення стосуються впровадження податкової політики, що пояснюється змінами в податковому та митному законодавстві. Також, зазначають у фіскальному відомстві, зростає і громадська свідомість жителів Харківщини. Надійшло 103 звернення або 25,2 %, в яких громадяни інформують податкову службу про ухилення від сплати податків. Звертаються громадяни і з питаннями щодо проведення контрольно-перевірочної роботи, отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків тощо. Відомство впроваджує відкриту інформаційну політику, тож співробітники забезпечують своєчасне, кваліфіковане та повне надання відповідей на усі питання, з якими до них звертаються харків’яни. В Головному управлінні повідомляють, що громадяни також мають змогу потрапити на особистий прийом до керівництва як на районному рівні, так і обласному, згідно затверджених графіків прийому. Усього з початку року посадовими особами ГУ ДФС області проведено 37 особистих прийомів. Нагадуємо, що для надання оперативної та кваліфікованої допомоги громадянам з питань податкового законодавства та інших питань в податкових інспекціях працюють Центри обслуговування платників.