Це майже на 700 мільйонів гривень більше від встановлених для митниці індикативних показників. Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області. Лише у квітні 2016 року митницею було забезпечено виконання планових показників з надходження митних платежів у сумі 817 мільйонів гривень, що на понад 170 мільйонів гривень більше від встановленого показника.
У відомстві відзначають, що Харківська митниця ДФС є однією з провідних митниць України й обіймає місце у десятці найкрупніших як за обсягами митних оформлень, так і за кількістю пропущених через митний кордон громадян і транспортних засобів. На сьогоднішній день в Харківській митниці ДФС для здійснення зовнішньоекономічної діяльності акредитовано близько 5,5 тисяч підприємств різних форм власності. З метою створення комфортних умов для здійснення зовнішньоекономічної діяльності вживаються заходи для максимального прискорення та спрощення процесу митного оформлення. Так, з початку року Харківською митницею ДФС було оформлено 29 067 митних декларацій, з них 99,3% - електронні митні декларації. В квітні 2016 року оформлено 7 985 митних декларацій. Середній час оформлення однієї декларації в цьому році скорочено на 20 % - з 3 год. 12 хв. в 2015 році до 2 год. 33 хв. в поточному році. Крім того, повідомили у службі, розвиваючи сервісну функцію митниці, наприкінці квітня був здійснений перехід на автоматичний розподіл декларацій між інспекторами митних постів, що, в свою чергу, дозволило створити для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності максимально прозорий механізм митного оформлення. На Харківщині в ресторанно-гостинному комплексі податківці виявили нелегальних працівників Головним управлінням ДФС у Харківській області продовжується робота по виявленню роботодавців, які приховують своїх найманих працівників. Харківськими податківцями проведено перевірку доволі великого ресторанно-гостинного та розважального центру, який знаходиться в передмісті Харкова. Власниками центру виступають три підприємці, які розділили бізнес. Один з них надає послуги харчування, інший - проживання, третій –розважання. На всіх підприємців офіційно працювало лише 7 найманих осіб, які були і барменами, і кухарями, і прибиральниками. За результатами перевірки власниками ресторанно-гостинного та розважального центру вже працевлаштовано 10 найманих працівників, а бюджет незабаром отримає належні кошти.