Форум Богодухова

ДПІ інформує

Як зазначила начальник відділу податкового аудиту Валентина Тризна: «Черговим кроком на шляху до зниження адміністративного навантаження на платників податків є новий сервіс, запроваджений Міндоходів України з 2014 року: електронна перевірка.»

Користуватися цією привілею з цього року вже можуть платники єдиного податку (як юридичні, так і фізичні особи, незалежно від обраної групи) з низьким ступенем ризику. З 2015 року до їх числа приєднаються суб`єкти мікро-, малого та середнього бізнесу. А вже з 2016 року такою преференцією зможуть користуватися всі суб`єкти господарювання. Ініціатором проведення електронної перевірки є безпосередньо платник податку. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку. Така заява повинна бути подана за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форма заяви затверджена наказом Міндоходів і зборів України від 03.06.2013 р. № 143. Разом із заявою до територіального органу Міндоходів України в електронній формі необхідно надати документи, які відповідно до Податкового кодексу пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів.За результатами електронної перевірки складається довідка. При цьому, платнику податків надається право самостійно виправити недоліки, виявлені перевіркою та, у разі виявлення заниження податкового зобов`язання, заплатити штраф відповідно до статті 50.1 Податкового кодексу: 3 або 5 % від суми недоплати. Але зробити це потрібно протягом 20 робочих днів з дати оформлення довідки. І тільки у разі не виправлення помилок у вказаний термін контролюючі органи матимуть право провести позапланову перевірку та донарахувати податкові зобов`язання. В 2013р. Богодухівською ОДПІ було здійснено 4 планові та 53 позапланові перевірки, загальна сума донарахувань 10742 тис.грн.