З початку 2014 року в органах ГУ Міндоходів у Харківській області надано більш, ніж 1,8 млн. послуг, в тому числі в Центрах обслуговування платників м. Харкова та області - 1,6 млн., з них адміністративних послуг - 156,5 тис.
Найбільша кількість адміністративних послуг в Центрах обслуговування надана з наступних питань: - видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру осіб - платників податків – 72,9; - реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 10,4; - реєстрація платника єдиного податку – 9,6; - реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 9,5; - надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 8,1; - видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів – 6,7; - зняття з обліку платників єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування – 6,5 тощо. В залах Центрів обслуговування розміщена тематична друкована продукція, оформлено інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування, митної справи та єдиного соціального внеску. Нагадуємо, що на сьогодні в м. Харкові та Харківській області обслуговування платників здійснює 33 ЦОПи, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Крім того, у центрах обслуговування платники можуть подати звітність та отримати безкоштовні ключі електронного підпису. На суб – сайті «Територіальні органи ДФС у Харківській області» за адресою http://www.kh.sfs.gov.ua в банері «Центри обслуговування платників» розміщено адреси сервісних центрів та перелік адміністративних послуг, які там надаються.