Відтепер інтерактивний сервіс «Пульс податкової» консультує та приймає
звернення представників бізнесу ще й з питань митного законодавства.
Як відомо, сервіс «Пульс податкової» був запроваджений у січні 2012 року з метою
інформування податкових органів про неправомірні вчинки або бездіяльність
співробітників податківців безпосередньо керівництву служби. Серед суб’єктів
господарювання «Пульс» зарекомендував себе не лише як ефективний сервіс, а й як
повноцінний консультаційний центр.
Наразі Міністром доходів і зборів Олександром Клименком, який свого часу й був
ініціатором створення даного сервісу для платників, розширено функції «Пульсу».
Зокрем, відтепер представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають
можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників
Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити
суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а
й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства
доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07